
Śląska sieć gabinetów fotoepilacji szuka franczyzobiorców na południu Polski.
Instytut Promed Anna Szczerbik jest bezpośrednim importerem wyposażenia salonów urody i SPA. Do firmy należy również salon day SPA w Sosnowcu.

Salon fryzjerski
– W zeszłym roku podjęliśmy decyzję o tworzeniu sieci. Pozyskaliśmy jeden gabinet, który pracuje pod naszą marką. Z wieloma innymi placówkami współpracujemy na zasadzie partnerstwa: wyposażamy je i sprzedajemy urządzenia kosmetyczne i medyczne – mówi Anna Szczerbik, odpowiedzialna za rozwój sieci franczyzowej.
Obecnie pod marką Shintai Epil Studio działają dwa salony: jeden partnerski i jeden franczyzowy. Ich oferta obejmuje fotoepilację, zabiegi kosmetyczne, pielęgnacyjne i medycyny estetycznej i usługi fryzjerskie. Wkrótce powstaną gabinety w Warszawie i Krakowie.
– Zamierzamy otworzyć 10 placówek w miastach liczących co najmniej 25 tys. mieszkańców. Skupiamy się na południu Polski, choć prowadzimy rozmowy z przedsiębiorcą działającym w województwie zachodnio-pomorskim – mówi Anna Szczerbik.
Całkowita kwota inwestycji w placówkę Shintai Epil Studio waha się od 50 do 210 tys. zł netto. Biorca licencji powinien dysponować lokalem (wynajem/własność) o powierzchni minimum 35 m\ Może też wydzielić powierzchnię w istniejącym gabinecie kosmetycznym.
– Decydując się na pełen pakiet usług, trzeba przygotować się na wydatek minimum 90 tys. netto. Wysokość inwestycji zależy od powierzchni lokalu i liczby urządzanych gabinetów. W naszym wzorcowym SPA użyliśmy materiałów wykończeniowych najwyższej klasy, takich jak naturalny kamień, mozaiki, bambus, drewno. Początkujący przedsiębiorca może zastosować odpowiedniki, które będą tańsze, a równie estetyczne – tłumaczy Anna Szczerbik.
Co miesiąc franczyzobiorca odprowadza do centrali opłatę marketingową w wysokości 400 zł. W zamian za przystąpienie do sieci otrzymuje z centrali m.in. urządzenie z czterema głowicami zabiegowymi, wyposażenie gabinetu, materiały marketingowe, stronę WWW, szkolenia i wizualizację lokalu.
0 Comments